poniedziałek, 17 marca 2014

Drabble - Kuroko no Basket

Beta: Tayla :*


— Widziałeś? Mówiłem ci, że Kurokocchi jest świetny! Tylko on potrafi być niewidzialnym na boisku! — ekscytował się Kiske.
— Ja też nie byłem w stanie go znaleźć, przez prawie połowę czwartej kwarty meczu — przyznał niechętnie Kasamatsu.
— Zauważyłem, że weszło wam już w nawyk przychodzenie na nasze mecze — odezwał się stojący tuż za nimi Kagami.
— Nie mogłem przegapić starcia Kurokocchiego z Midorimicchim — odpowiedział niczym niezrażony Ryota.
W chwili, gdy to powiedział zza pleców Taigi wyłonił się Tetsuya.
— O! Kurokoichi! Właśnie rozmawialiśmy z kapitanem o tym, że twoje misdirection pod koniec meczu było niesamowite!

— To nie misdirection — zaprzeczył obojętnym tonem. — Byłem w łazience. 

4 komentarze:

  1. Haha! Uśmiałam się, nie ma co xD Piękne to maleństwo Twoje!
    Więcej takich proszę! :D
    Weny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha xD
    Boziu, Kuroko rozwalił system :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ciekawe co by się stało gdyby zrobił coś takiego w rzeczywistości? To przypadek ekstremalny, ale czy zauważono by w ogóle, że on zszedł z boiska i poszedł do toalety? Wiem, że to trochę nabijanie się z jego funkcji "cienia", ale trochę w tym prawdy mogłoby być ;)

      Usuń
  3. Witam,
    rewelacyjny tekst, bardzo podobają mi się takie teksty w tym stylu, myślisz bóg wie co, już sobie wiele wyobrażasz, a tutaj...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń